Show simple item record

dc.contributor.advisorSaro, Anneli, juhendajaet
dc.contributor.authorArmei, Kätlin
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Filosoofiateaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Kirjanduse ja teatriteaduse osakondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Kultuuriteaduste ja kunstide instituutet
dc.date.accessioned2014-07-03T12:23:34Z
dc.date.available2014-07-03T12:23:34Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/42448
dc.description.abstractUurimustöö eesmärgiks on anda ülevaade kultuurikommunikatsiooni ja teatri turundusstrateegiate eripäradest. Lisaks annab töö kahe suure teatri näitel uurimusele ka praktilise mõõtme, tuues näiteid turundajate enda arvamustest rakendatavate strateegiate kohta ja analüüsides teatrite visuaalset reklaami. Töö esimene pool keskendub kultuuriturunduse eripäradele, teatri kunstilisele kuvandile ning turundamise strateegiatele. Teises osas tuuakse välja Tallinna Linnateatri ja Eesti Draamateatri visuaalse identiteedi ja turundamise lähtepunktid, pannes need omavahel võrdlusesse. Selle kaudu joonistuvad välja loomeasutuste müügitöö erinevused, teatrite reklaamitöö olulisus ja auditooriumi valiku põhimõtted.et
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rightsopenAccesset
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectkultuuriturunduset
dc.subjectturundusstrateegiadet
dc.subjectteatridet
dc.subjectEesti Draamateateret
dc.subjectTallinna Linnateateret
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.titleTeatrite turundusstrateegiad Tallinna Linnateatri ja Eesti Draamateatri näitelet
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International