Show simple item record

dc.contributor.advisorLeijen, Äli, juhendaja
dc.contributor.advisorKivestu, Tuulike, juhendaja
dc.contributor.authorViileberg, Jan
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaõpetaja
dc.date.accessioned2014-10-01T15:08:52Z
dc.date.available2014-10-01T15:08:52Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/43699
dc.description.abstractInfo- ja kommunikatsioonitehnoloogia areng on olnud viimase paarikümne aasta jooksul väga kiire. Seda on märgata igas eluvaldkonnas. Noorele inimesele, kes kasvab selles keskonnas, on tehnoloogia meie ümber elu igapäevane osa. Seetõttu peab ka pedagoogika ajaga kaasas käima ning kasutama ära IKT võimalusi õpilaste arengu suunamisel. Uuringu eesmärgiks on välja selgitada, mil määral mõjutas videoõpematerjali kasutamine kolmkõlanootidel improviseerimise õppimise tulemuslikkust õpetajate hinnangul ning saada tagasisidet uuringu autori poolt välja töötatud ja uuringus kasutatud videoõppematerjali kohta.et
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b4423980~S1*estet
dc.language.isoetet
dc.publisherTÜ Viljandi Kultuuriakadeemiaet
dc.subjectmagistritöödet
dc.subjectkitarriõpetuset
dc.subjectaudiovideoseadmedet
dc.subjectaudiovisuaalne õpeet
dc.subjectharidustehnoloogiaet
dc.titleVideote kasutamise tulemuslikkus improvisatsiooni algõppes kitarrilet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record