Show simple item record

dc.contributor.advisorMust, Olev, juhendaja
dc.contributor.advisorTäht, Karin, juhendaja
dc.contributor.advisorMägi, Mari-Liis, juhendaja
dc.contributor.authorSmidt, Jana
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Psühholoogia instituutet
dc.date.accessioned2014-11-11T11:12:09Z
dc.date.available2014-11-11T11:12:09Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/44220
dc.description.abstractKäesoleva seminaritöö eesmärgiks on akadeemilist motivatsiooni mõõtva skaala teistkordne adapteerimine eesti keelde. Adaptatsioon toimus ingliskeelsest skaalast Academic Motivation Scale (AMS-C 28) College (CEGEP) Version ning toetuti Deci & Ryani (1985) enesemääratlemise teooriale. Esmakordne adaptatsioon aastal 2011 oli pigem tõlkimine ning skaalas esinesid puudujäägid. Skaalat aitasid adapteerida Tartu ülikooli psühholoogia eriala tudengid ning õppejõud, kes andsid oma hinnanguid erinevaid motivatsioonitüüpe mõõtvate väidete kohta. Küsimustikus olid nii Mägi (2011) poolt kui ka käesoleva töö raames koostatud väited. Viimased koostati põhjaliku teooriaga tutvumise tulemusena ning lähtuti ideest, et keeleliselt lihtsamatel väidetel on eeliseid keerukamate ees. Ekspertide hinnangute tulemusena sai koostatud kahedimenstiooniline akadeemilise motivatsiooni skaala eesti keeles, milles üliõpilased peavad hindama, kuivõrd (skaalal 1-7) iseloomustab iga üksikväide vastajat. Lõplikku skaalasse said osad nii varem olemas olnud, kui ka seminaritöö raames koostatud väited.et
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b4431536~S1*estet
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subject.otherüliõpilastöödet
dc.subject.othermotivatsioonet
dc.titleAkadeemilise motivatsiooni skaala adapteerimine eesti keeldeet
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record