Show simple item record

dc.contributor.advisorTäht, Karin, juhendaja
dc.contributor.advisorMust, Olev, juhendaja
dc.contributor.advisorAdov, Liina, juhendaja
dc.contributor.authorSoomann, Sandra
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Psühholoogia instituutet
dc.date.accessioned2014-11-11T11:19:05Z
dc.date.available2014-11-11T11:19:05Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/44221
dc.description.abstractKäesoleva seminaritöö põhieesmärgiks oli uurida, kas ja mil määral erinevad Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias muusikalist kõrgharidust omandavate ja Tartu Ülikoolis õppivate üliõpilaste vaimsed võimed ning enesekohased hoiakud. Vaimse võimekuse test jaguneb sõnalise, matemaatilise ja ruumilise võimekuse alatestiks. Enesekohastest hoiakutest hinnati akadeemilist ja üldist enesetõhusust ning enesehinnangut ja sisemist ning välist motivatsiooni. Muusikaüliõpilaste enesekohased hoiakud olid kõrgemad kui Tartu Ülikooli üliõpilastel, kuid viimased said kõrgemaid skoore vaimse võimekuse testis. Olulist erinevust kahe grupi vahel ei esinenud vaid verbaalse võimekuse alatestis.et
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b4431551~S1*estet
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subject.otherüliõpilastöödet
dc.subject.otherenesetõhususet
dc.subject.othervaimsed võimedet
dc.titleKuidas erineb muusikalist kõrgharidust omandav üliõpilane tavaüliõpilasest enesekohaste hoiakute ja vaimse võimekuse poolestet
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record