Õppejõu töö hindamine
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Archimedes
Abstract
Eesti ülikoolides on õppejõu tegevuse hindamise põhikri teeriumiks kujunenud tema teadustöö
tulemuslikkus, Eesti uus elukestva õppe strateegia seab ülesandeks hindamisaluseid
laiendada. Sellest johtuvalt on käesoleva töö eesmärkideks: 1) analüüsida, kuidas täna Eesti avalikud ülikoolid arvestavad õppejõudude töö hindamisel õppejõu poolt läbiviidava õppetöö kvaliteeti ja tulemuslikkust, sh õppejõu didaktikaalast tegevust, õpimeetodite arendamist, õppevahendite koostamist jms; 2) analüüsida õppejõudude ja üliõpilaste arusaamu õppejõu töö hindamise põhimõtete osas; 3) kirjeldada õppejõu töö hindamise põhimõtteid valitud välisriikides; 4) pakkuda välja ettepanekud, mis aitaksid rohkem väärtustada õppetöö sisu ja tulemuslikkust ning seeläbi toetaksid ja motiveeriksid ülikoolide õppejõude mõjusamalt edendama õppetöö kvaliteeti.
Description
Keywords
õppetöö kvaliteet, hindamine, õppejõu hindamine, õppetöö, kõrgharidus, õppejõud