Show simple item record

dc.contributor.advisorMöls, Märt, juhendaja
dc.contributor.authorHaas, Astrid
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Matemaatilise statistika instituutet
dc.date.accessioned2015-07-08T08:36:01Z
dc.date.available2015-07-08T08:36:01Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/47550
dc.description.abstractSotsiaalmeedias ilmuvad tihti artiklid, mis kurdavad õpilaste kodutööde liigse koormuse üle Eesti koolides. Ka haridus- ja teadusministeerium on probleemiga tuttav ning on aastate jooksul kasutusele võtnud erinevaid lahendusi laste koormatuse vähendamiseks. Käesoleva magistritöö eesmärk on uurida kui palju Eesti koolilapsed reaalselt kodus õpivad. Eesmärgi saavutamiseks hinnatakse üldistatud lineaarne segamudel, mis kirjeldab kodutöödele kulutatud aja sõltuvust teistest tunnustest. Mudeli hindamiseks kasutatakse ESM-meetodil (experience sampling method) kogutud andmeid erinevatest Eesti koolidest.et
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subjectüldistatud lineaarsed mudelidet
dc.subjectuuringudet
dc.subjectpsühholoogilised uuringudet
dc.subject.othermagistritöödet
dc.subject.othergeneralized linear modelsen
dc.subject.otherresearchen
dc.subject.otherpsychological researchen
dc.titleÜldistatud lineaarne segamudel ESM-uuringu andmeteleet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record