Show simple item record

dc.contributor.authorAnonymous
dc.date.accessioned2015-08-19T11:08:34Z
dc.date.available2015-08-19T11:08:34Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/47973
dc.description.abstract2015. a alguses valminud analüüs hindab ennekõike 2014. aasta arenguid, aga vaatab tagasi ka möödunud 5–10 aastale. Analüüs koondab viimaste aastate statistika ja olulisemad uuringutulemused, annab hinnangu HTMi vastutusvaldkonna arengukavade strateegiliste eesmärkide täitmise tulemuslikkusele ning toob välja eri osapoolte soovitused. Analüüsi põhjal on võimalik välja tuua teemad, milles oleme silmapaistvalt edenenud, samuti ka probleemid, täiendavat analüüsi ning uusi tegevussuundi vajavad küsimused. Analüüsi ülesehitus ja sisu lähtuvad HTMi valdkondlikest strateegiatest ning neis seatud pikaajalistest eesmärkidest.et
dc.language.isoetet
dc.publisherHaridus- ja Teadusministeeriumet
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectHaridus- ja Teadusministeerium; üldharidus; kutseharidus; kõrgharidus; täiskasvanuharidus; teadus; õpetajad; keel; noored; arhiivindus;et
dc.titleHaridus- ja Teadusministeeriumi aasta-analüüset
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.typeWorking Paperet


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record