DSpace
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • Eesti 
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • Logi sisse
Vaata 
  •   DSpace esileht
  • Sotsiaalteaduste valdkond
  • Johan Skytte poliitikauuringute instituut
  • Võrdleva poliitika õppekava magistritööd – Master´s theses
  • Vaata
  •   DSpace esileht
  • Sotsiaalteaduste valdkond
  • Johan Skytte poliitikauuringute instituut
  • Võrdleva poliitika õppekava magistritööd – Master´s theses
  • Vaata
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Popkultuuri kasutamine ning kuulsuste kaasamine Eesti nelja suurema erakonna valimiskampaaniates aastatel 2013-2015

Thumbnail
Vaata/Ava
kaldma_kristel_ma_2016.pdf (1.188Mb)
Aeg
2016
Autor
Kaldma, Kristel
Metadata
Näita täielikku nimetuse kirjet
Kokkuvõte
Viimastel aastakümnetel on poliitika ja popkultuuri valdkonnad teinud läbi protsessi, mille käigus mõlemad on teineteiselt aspekte üle võtnud ning läbi põimunud. Modernses maailmas on poliitika, popkultuuri ja kuulsuste omavaheline suhe ning kaasamine saanud tavapäraseks poliitilise kommunikatsiooni protsessiks. Siiski on sellele temaatikale üsna vähe tähelepanu pööratud ning seda eriti vähe uuritud Eesti kontekstis. Analüüsides, laiaulatuslikule andmestikule tuginedes, Eesti nelja suurema erakonna valimiskampaaniaid aastatel 2013-2015, on käesoleva magistritöö eesmärk välja selgitada, missugune on Eesti erakondade popkultuuri kasutus ning kuulsuste kaasamine valimiskampaaniatesse. Selleks analüüsitakse leitavaid juhtumeid kahe suurema kategooria raames: kuulsused kampaaniates ning popkultuur kampaaniates. Kuna popkultuuri kaasamine valimiskampaaniatesse on modernses maailmas aina enam kasutatav strateegia, siis võib eeldada, et ka Eestis peaks olema märgatav sellealaste juhtumite kasvu trend. Kuna 2013-2015 toimusid kõik erinevad üldised valimised ning uuritavad erakonnad on erinevate ideoloogiatega, siis võis eeldada, et valimiste liigil ning erakonna ideoloogial ja eesmärgil valimistel on mõju popkultuuri kasutamise ning kuulsuste kaasamise strateegiale. Analüüsi tulemusel said eeldused kinnitust – popkultuuri kasutamise ja kuulsuste kaasamise strateegia on Eesti valimiskampaaniates tõusuteel ning muutumas aina olulisemaks. Lisaks leiti, et valimiste liigil ning erakonna ideoloogial ja eesmärkidel on mõju popkultuuri ning kuulsuste kaasamisele - liberaalsed ning vasakpoolsed erakonnad kasutavad seda strateegiat palju ulatuslikumalt kui konservatiivse maailmavaatega erakonnad.
URI
http://hdl.handle.net/10062/51832
Collections
  • Võrdleva poliitika õppekava magistritööd – Master´s theses [42]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt | Tagasiside
Theme by 
Atmire NV
 

 

Sirvi

Kogu Dspace Valdkonnad & kollektsioonidAastaAutoridPealkirjadMärksõnadSelles kollektsioonisAastaAutoridPealkirjadMärksõnad

Minu konto

Logi sisse

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt | Tagasiside
Theme by 
Atmire NV