Show simple item record

dc.contributor.advisorRemmik, Marvi, juhendaja
dc.contributor.authorLohu, Kersti
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikapedagoogika
dc.contributor.otherEesti Muusika- ja Teatriakadeemia
dc.date.accessioned2016-09-28T09:19:31Z
dc.date.available2016-09-28T09:19:31Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/53895
dc.description.abstractKäesoleva magistritöö eesmärgiks oli selgitada välja, milline on üldhariduskoolis töötavate muusikaõpetajate hoiak ja kogemus seoses loovuse toetamise ja arendamisega muusikatunnis. Uurimuse läbiviimisel toetuti Csikszentmihalyi loovusteooriale (1999). Lisaks otsiti uurimuse käigus vastust küsimusele, millised on arengud kitarriõpetuse rakendamisel põhikooli 3. astme muusikaõpetuses.en
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b4577691*esten
dc.language.isoeten
dc.publisherTÜ Viljandi Kultuuriakadeemiaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rightsopenAccesset
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectmagistritööden
dc.subjectmuusikaõpetusen
dc.subjectmuusikapedagoogikaen
dc.subjectloovusen
dc.subjectainetunniden
dc.subjectkoolimuusikaen
dc.subjectkitarriõpetusen
dc.titleLoovuse arendamine ja toetamine muusikatunnis ning kitarriõpetuse võimalused selleksen
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International