Show simple item record

dc.contributor.authorTamm, Anni
dc.contributor.authorPedaste, Margus
dc.contributor.authorLeijen, Äli
dc.contributor.authorPeitel, Triin
dc.contributor.authorSaks, Katrin
dc.date.accessioned2017-03-23T08:23:27Z
dc.date.available2017-03-23T08:23:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/55715
dc.description.abstractRaportis koosneb kahest erinevast peatükist: 1) nüüdisaegne õpikäsitus - vaatleb õppimist läbi viie erineva metafoori (omandamine, osalemine, avastamine, tajumine ja harjutamine) ning esitab nüüdisaegse õpikäsituse mudeli, milles on määratletud nii õpikäsituse elemendid kui nende kaudu saavutatavd eesmärgid ja sihid. 2) nüüdisaegse õpikäsituse mõõtmine, milles kirjeldatakse õpikäsituse hindamise võimalusi ning antakse süstemaatilised kirjanduse ülevaated kahe õpikäsituse hindamise parameetri (emotsioonid ja eneseregulatsioon) kohta.et
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthariduse mõõtevahendidet
dc.subjectõpivahendidet
dc.subjectüldhariduset
dc.titleUurimisprojekti "Süstemaatiline kirjanduse ülevaade õpikäsituse nüüdisaegsuse hindamiseks sobivate mõõtevahendite leidmiseks" raportet
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.typeWorking Paperet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record