DSpace
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • Deutsch 
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Haridus- ja Teadusministeerium
  • Haridusuuringud
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Haridus- ja Teadusministeerium
  • Haridusuuringud
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Õpikäsitus: teooriad, uurimused, mõõtmine. Analüütiline ülevaade.

Thumbnail
Öffnen
Opikasitus_Kirjanduse_ylevaade_TLY.pdf (1.718Mb)
Datum
2017
Autor
Heidmets, Mati
Eisenschmidt, Eve
Erss, Maria
Kikas, Eve
Poom-Valickis, Katrin
Slabina, Pille
Timoštšuk, Inge
Vinter, Kati
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Ülevaade sisaldab õpikäsituse ja sellega seotud konstruktide sisu ning mõjurite esitust, õpikäsituse asetamist laiemasse kooliuuenduse konteksti ning ka selle empiirilise mõõtmise alase kirjanduse ülevaadet. Kirjanduse ülevaade koosneb kolmest osast. Esimeses on vaatluse all kooliuuenduse taust – selle mõjufaktorid, debatt traditsioonilise ja konstruktivistliku õpikäsituse vahel, muutuste hariduspoliitiline kontekst. Teises osas kirjeldatakse õpikäsituse muutumissuundi – liikumist koostöise õppimise ja õpetamise, autonoomiat toetava õpetamismudeli ning kaasava juhtimise suunas. Kolmas osa on pühendatud õpikäsituse hindamisele ja mõõtmisele. Kokkuvõttes pakutakse välja arusaam õpikäsitusest, panduna laiemasse koolikultuuri konteksti.
URI
http://hdl.handle.net/10062/55716
Collections
  • Haridusuuringud [484]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
Atmire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
Atmire NV