Show simple item record

dc.contributor.authorHeidmets, Mati
dc.contributor.authorEisenschmidt, Eve
dc.contributor.authorErss, Maria
dc.contributor.authorKikas, Eve
dc.contributor.authorPoom-Valickis, Katrin
dc.contributor.authorSlabina, Pille
dc.contributor.authorTimoštšuk, Inge
dc.contributor.authorVinter, Kati
dc.date.accessioned2017-03-23T08:32:48Z
dc.date.available2017-03-23T08:32:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/55716
dc.description.abstractÜlevaade sisaldab õpikäsituse ja sellega seotud konstruktide sisu ning mõjurite esitust, õpikäsituse asetamist laiemasse kooliuuenduse konteksti ning ka selle empiirilise mõõtmise alase kirjanduse ülevaadet. Kirjanduse ülevaade koosneb kolmest osast. Esimeses on vaatluse all kooliuuenduse taust – selle mõjufaktorid, debatt traditsioonilise ja konstruktivistliku õpikäsituse vahel, muutuste hariduspoliitiline kontekst. Teises osas kirjeldatakse õpikäsituse muutumissuundi – liikumist koostöise õppimise ja õpetamise, autonoomiat toetava õpetamismudeli ning kaasava juhtimise suunas. Kolmas osa on pühendatud õpikäsituse hindamisele ja mõõtmisele. Kokkuvõttes pakutakse välja arusaam õpikäsitusest, panduna laiemasse koolikultuuri konteksti.et
dc.language.isoestet
dc.publisherTallinna Ülikoolet
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectüldhariduset
dc.subjectõpikäsituset
dc.subjecthariduse mõõtevahendidet
dc.titleÕpikäsitus: teooriad, uurimused, mõõtmine. Analüütiline ülevaade.et
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.typeWorking Paperet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record