Ülikoolieelse programmeerimiskogemuse mõju informaatika üliõpilaste õpingutele

Date

2016

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Bakalaureusetöö põhineb Tartu Ülikooli matemaatika-informaatikateaduskonna teise aasta informaatika eriala üliõpilastega läbi viidud kaheksal intervjuul. Bakalaureusetöö eesmärgiks on uurida, kuidas mõjutab intervjueeritud üliõpilaste arvates ülikoolieelne kokkupuude programmeerimisega üliõpilaste õpinguid informaatika erialal. Lisaks uuritakse, millist ülikoolieelset kogemust hindavad informaatika eriala üliõpilased kõige kasulikumaks ülikoolis õppides.
This study is based on the results of eight interviews that were carried out amongst second year computer science undergraduates in the University of Tartu. The purpose of this paper is to give an overview of how previous experiences in programming help computer science undergraduates in their studies in university. This paper also contains undergraduates opinions on what experience before starting studies in university has the most value in helping students with their studies.

Description

Keywords

Citation