Show simple item record

dc.contributor.authorRumma, Kirsti
dc.date.accessioned2017-05-31T09:13:58Z
dc.date.available2017-05-31T09:13:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/56429
dc.description.abstractRaport vaatleb õpikäsituse rakendumist koolirõõmu ja koolide tulemuslikkuse aspektist. See tugineb uurimusele, milles on vaadeldud koos õpilaste koolirõõmu ja õpetajate heaolu näitajaid ning koolide tulemuslikkuse näitajaid (sh eksamitulemused, katkestamine, edasiõppimine jm). Uuring tõi välja, et õpetaja subjektiivne heaolu sõltub peamiselt tema enda tajutud mõjukusest, töökeskkonna e kooli innovaatilisusest ning ka õpilaste koolirõõm on eeskätt seotud koolielu korraldusega. Samuti ilmnesid seosed koolielu üldise korralduse ning tajutava koolikliima vahel ning tulemuslikkuse vahel. õpilaste koolirõõmu ja õpetajate subjektiivse heaolu ning tulemuslikkuse vahelisi seoseid analüüsis kaasatud 32 kooli õpilaste ja õpetajate vastuste puhul tugevalt välja ei joonistunud.et
dc.language.isoestet
dc.publisherTallinna Ülikoolet
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectõpikäsituset
dc.subjectkoolirõõmet
dc.subjectkoolide tulemuslikkuset
dc.titleÕpikäsituse profiilet
dc.title.alternativeHTMi haridusuuringute konkursi raames valminud ühe projekti lõppraportet
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record