Show simple item record

dc.contributor.advisorSaro, Anneli, juhendaja
dc.contributor.authorSolnik, Iris
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Kirjanduse ja teatriteaduse osakondet
dc.date.accessioned2017-06-26T10:48:13Z
dc.date.available2017-06-26T10:48:13Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/56962
dc.description.abstractKäesolev töö uurib varjuteatri kujunemise ajalugu ning annab laiema ülevaate varjuteatri esteetikast. Töö eesmärk on vaadata, kuivõrd varjude kasutamine teatrikeelt avardab või kitsendab ning milliste vahenditega ja kuidas on varjuteatris kunstilist infot edastatakse. Analüüsis keskendun Karlova Teatris etendunud Leino Rei varjulavastusele „Tähelaps“, mis on dramatiseering Oscar Wilde’i samanimelise lühijutu põhjal, ning Vabal Laval etendunud Helen Rekkori visuaalteatri lavastusele „Süüria rahvalood“, mille alustekstiks on Süüria poeedi Samir Tahhani kogutud Süüria muinasjutud. Analüüsiks on valitud just need lavastused, sest mõlemad on varjude kasutamise ja tehnikate poolest erinevad ning pakuvad seeläbi võrdlusvõimalust.et
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rightsopenAccesset
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectvarjuteateret
dc.subjectesteetikaet
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.titleVarjuteatri esteetikaet
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International