Show simple item record

dc.contributor.otherBalti Uuringute Instituut
dc.contributor.otherEesti Inimõiguste Keskus
dc.date.accessioned2018-02-15T07:57:28Z
dc.date.available2018-02-15T07:57:28Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/59296
dc.description.abstractUuring annab ülevaate inimõiguste käsitlemisest Eesti koolides, sellesuunalistest hoiakutest õpilaste, õpetajate ja kooli juhtkonna poolt, ning inimõiguste alaste teadmiste rakendamise toetamisest koolisüsteemis. Uuringu raames viidi läbi õigusaktide ja dokumentide analüüs (riiklikud õppekavad, koolide arengukavad, kodukorrad jm dokumendid) ning fookusgrupi intervjuud 10 Eesti põhikoolis. Uuring avab nii õpilaste, juhtkonna kui õpetajate vaate inimõiguste ja nende alusväärtuste avaldumisele koolides ning annab soovitusi riigile ja koolidele, kuidas selgemini ja teadvustatumalt inimõigusharidust edendada.Uuringu läbiviimine toimus paralleelselt ja koostöös inimõigushariduse kontseptsiooni koostamisegaet
dc.language.isoestet
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectinimõigusedet
dc.subjectüldhariduskoolidet
dc.subjectõppekavadet
dc.subjecthariduspoliitikaet
dc.titleInimõigused ja inimõiguste alusväärtused Eesti koolis ja hariduspoliitikastet
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record