Show simple item record

dc.contributor.authorMalva, Liina
dc.contributor.authorLinde, Merlin
dc.contributor.authorPoom-Valickis, Katrin
dc.contributor.authorLeijen, Äli
dc.date.accessioned2018-03-13T09:41:16Z
dc.date.available2018-03-13T09:41:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/59451
dc.description.abstractRaport annab ülevaate rahvusvahelise OECD CERI (The Centre for Educational Research and Innovation) ITEL (Innovative Teaching for Effective Learning) pilootuuringu tulemustest Eestis. Projekt viidi läbi kokku viies riigis (Eesti, Ungari, Slovakkia, Kreeka, Iisrael) ning selle käigus töötati välja küsimustik õpetajate pedagoogiliste teadmiste hindamiseks. Küsimustikku, mis tugines kognitiivse psühholoogia lähenemise põhisele teoreetilisele alusele, testiti kolme rühma peal: õpetajate, õpetajakoolituse üliõpilaste ning õpetajakoolitusega seotud õppejõud. Pilootuuringu vastustest ilmnes, et Eesti õpetajate, üliõpilaste ja õppejõudude teadmiste tase on üldiselt heal tasemel, põhitulemuseks oli siiski see, et astuti esimene samm rahvusvahelise õpetajate üldpedagoogiliste teadmiste mõõtmisinstrumendi loomisel. Lisaks annab raport rea soovitusi Eesti õpetajate esmaõppe ja täeindusõppe arendamiseks.et
dc.language.isoestet
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectõpetajadet
dc.subjectõpetajakoolituset
dc.subjectpedagoogikaet
dc.titleOECD õpetaja pedagoogiliste teadmiste pilootuuringu Eesti raportet
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record