Show simple item record

dc.contributor.advisorZagura, Natalja, juhendaja
dc.contributor.authorSirgmets, Karin
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Inglise filoloogia osakondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondet
dc.date.accessioned2018-06-08T10:19:13Z
dc.date.available2018-06-08T10:19:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/60471
dc.description.abstractKäesoleva magistrtiöö eesmärk on uurida, millised on inglise keele õpetajate arusaamad kollegiaalsest tagasisidestamisest ja selle praktiseerimisest, toetamaks õpetajate professionaalset arengut. Töös on püstitatud järgmised uurimisküsimused: 1) Millised on õpetajate arusaamad kollegiaalsest tagasisidestamisest enne tunnivaatlusprotsessis osalemist? 2) Millised on inglise keele õpetajate arusaamad kollegiaalsest tagasisidestamisest pärast kollegiaalses tagasisidestamisprotsessis osalemist?et
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b5142555*estet
dc.language.isoenget
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estonia*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/*
dc.subjectinglise keelet
dc.subjectõpetajadet
dc.subjecttagasisideet
dc.subjectkoostööet
dc.subjectenesearendamineet
dc.subject.othermagistritöödet
dc.titleEnglish teachers' perceptions of collegial coaching as a means to foster improvement in pedagogical practiceset
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess