Show simple item record

dc.contributor.advisorBurget, Mirjam, juhendaja
dc.contributor.authorKäär, Rebeka
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2018-07-05T14:35:42Z
dc.date.available2018-07-05T14:35:42Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/61232
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b5150165*estet
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estonia*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/*
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.subject.othermatemaatikaet
dc.subject.othertüdrukudet
dc.subject.otherpõhikoolet
dc.titlePõhikoolis õppivate tüdrukute arusaam matemaatikast ja matemaatika õppimisest Photovoice’i meetodi abilet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess