Cloudi-hallatavate digitaal signage seire ja ebaõnnestumine

Date

2017

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Digitaal signage kasutatakse laialdaselt erinevates valdkondades, nagu näiteks transpordisüsteemid, turustusvõimalused, meelelahutus ja teised, et kuvada teavet piltide, videote ja teksti kujul. Nende ressursside usaldusväärsus, vajalike teenuste kättesaadavus ja turvameetmed on selliste süsteemide vastuvõtmisel võtmeroll. Digitaalse märgistussüsteemi tõhus haldamine on teenusepakkujatele keeruline ülesanne. Selle süsteemi rikkeid võib põhjustada mitmeid põhjuseid, nagu näiteks vigased kuvarid, võrgu-, riist- või tarkvaraprobleemid, mis on üsna korduvad. Traditsiooniline protsess sellistest ebaõnnestumistest taastumisel hõlmab sageli tüütuid ja tülikaid diagnoose. Paljudel juhtudel peavad tehnikud kohale füüsiliselt külastama, suurendades seeläbi hoolduskulusid ja taastumisaega.Selles väites pakume lahendust, mis jälgib, diagnoosib ja taandub tuntud tõrgetest, ühendades kuvarid pilvega. Pilvepõhine kaug- ja autonoomne server konfigureerib kaugseadete sisu ja uuendab neid dünaamiliselt. Iga kuva jälgib jooksvat protsessi ja saadab trace’i, logib süstemisse perioodiliselt. Negatiivide puhul analüüsitakse neid serverisse salvestatud logisid, mis optimaalselt kasutavad kohandatud logijuhtimismoodulit. Lisaks näitavad ekraanid ebaõnnestumistega toimetulemiseks enesetäitmise protseduure, kui nad ei suuda pilvega ühendust luua. Kavandatud lahendus viiakse läbi Linuxi süsteemis ja seda hinnatakse serveri kasutuselevõtuga Amazon Web Service (AWS) pilves. Peamisteks tulemusteks on meetodite kogum, mis võimaldavad kaugjuhtimisega kuvariprobleemide lahendamist.
Digital signage is widely used in various fields such as transport systems, trading outlets, entertainment, and others, to display information in the form of images, videos, and text. The reliability of these resources, availability of required services and security measures play a key role in the adoption of such systems. Efficient management of the digital signage system is a challenging task to the service providers. There could be many reasons that lead to the malfunctioning of this system such as faulty displays, network, hardware or software failures that are quite repetitive. The traditional process of recovering from such failures often involves tedious and cumbersome diagnosis. In many cases, technicians need to physically visit the site, thereby increasing the maintenance costs and the recovery time. In this thesis, we propose a solution that monitors, diagnoses and recovers from known failures by connecting the displays to a cloud. A cloud-based remote and autonomous server configures the content of remote displays and updates them dynamically. Each display tracks the running process and sends the trace and system logs to the server periodically. These logs, stored at the server optimally using a customized log management module, are analysed for failures. In addition, the displays incorporate self-recovery procedures to deal with failures, when they are unable to create connection to the cloud. The proposed solution is implemented on a Linux system and evaluated by deploying the server on the Amazon Web Service (AWS) cloud. The main result of the thesis is a collection of techniques for resolving the display system failures remotely.

Description

Keywords

Citation