Õppevideote rakendamine programmeerimise kursustel

Date

2018

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Antud bakalaureusetöös keskenduti õppevideote rakendamisele programmeerimise kursustel, täpsemalt õppevideote kasutamise eesmärkidele ning õppevideote struktuurile ja informatsioonidisainile. Samuti toodi välja õppevideote võrdlus traditsiooniliste programmeerimise õpetamise ja õppimise vahendite ning materjalidega. Töös uuriti programmeerimise õppejõudude kokkupuudet õppevideotega ning nende suhtumist õppevideotesse. Käesoleva töö raames valmisid „Objektorienteeritud programmeerimise" kursuse jaoks Java andmestruktuuride ning geneeriliste meetodite, klasside ja liideste teemal kaks videonäidet. Pärast õppevideote loomist uuriti ka üliõpilaste tagasisidet loodud videonäidetele ning nende suhtumist õppevideote kasutamisse.
The purpose of this thesis is to focus on applying videos in programming courses, specifically the various purposes of using videos, including their structure and information design. Additionally, videos as study materials are compared to traditional programming teaching tools and materials. Programming lecturers’ experience with videos and their opinion regarding the application of videos as study aids are subsequently analyzed. As an integral part of the thesis, two videos were created for the course of Object-oriented Programming, covering Java data structures and generic methods, classes and interfaces. Eventually, feedback from the students regarding these videos and their attitude towards the application of videos in the study process were collected and analyzed.

Description

Keywords

Citation