Reaalajas strateegia platvormidel arvutimängu disain

Date

2018

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Käesolev bakalaureusetöö kirjeldab reaalajas strateegia- ning platvorm arvutimängude žanrite disaini olemust ning mängumehaanikaid. Töö kirjeldab, kuidas nende žanrite mehaanikad kombineeriti üheks mängužanriks – reaalajas strateegia platvormidel – ning mille alusel disainiti uus arvutimäng. Töö raames loodi mäng nimega „Queen Aerisilium“. Tegemist on reaalajas strateegia mänguga, milles kasutatakse platvormimängu mehaanikaid. Kasutajatega läbiviidud testimise põhjal on hinnatud valminud mängu üldist kasutajamugavust ning selle omalaadseid mängumehaanikaid.
This thesis describes the design of and the game mechanics in real-time strategy and platform computer game genres. The paper represents, how the mechanics from these genres were combined as one genre, real-time strategy on platforms, and were used to design a new computer game. The designed game Queen Aerisilium was created as a part of this thesis. The game is a real-time strategy game, which is using the mechanics of a platform game genre. The general user-friendliness and the peculiar game mechanics of the developed game are evaluated by user testing.

Description

Keywords

Citation