Show simple item record

dc.contributor.advisorBenson K. Muite
dc.contributor.authorPoolakese, Andri
dc.date.accessioned2019-10-15T09:14:14Z
dc.date.available2019-10-15T09:14:14Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/65994
dc.description.abstractKäesoleva töö eesmärgiks on anda teadmisi, mille põhjal valida protsessorit video renderdamiseks, mängude mängimiseks või mängude streamimiseks. Töös võrreldakse kahe erineva mängu jõudlust, video renderdamise jõudlust ning mängupildi streamimise jõudlust kuuel erinevalt protsessoril. Töö lõpuks leiti, et video renderdamisele ja mängupildi streamimisele aitab põhiliselt kaasa suurem tuumade arv koos suurema lõimede arvuga. Mängude mängimise puhul tuli välja, et suurem tuumade ja lõimede arv ei anna oluliselt jõudlust juurde, kui protsessor on juba vähemalt neljatuumaline. Kui protsessor on juba neljatuumaline, siis põhiline jõudluse kasv saavutatakse kõrgema taktsageduse arvelt.
dc.description.abstractThe aim of the thesis to give knowledge about selecting processor for video rendering or playing games and streaming them to online. The main contribution of the thesis is to compare two game benchmarks, video rendering benchmark and video streaming benchmark on six different processors. It was found that for a video rendering and a video streaming benchmark the processor’s clock speed doesn’t matter so much and main performance boost is gained by higher core and thread count. For the games benchmarks, it was found that after four cores additional cores and threads do not increase performance and the main factor that helps to get a higher framerate is the clock speed.
dc.language.isoet
dc.titleProtsessori valimine lauaarvutisse jõudlustestide ja mängude testimise põhjal
dc.title.alternativeHow to Choose Processor for Personal Computer Based on Benchmarking and Testing Games
dc.typeThesis


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record