Lõpmatu protseduurilise taristuga maailma genereerimine

Date

2018

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Käesolev magistritöö kirjeldab uudset algoritmi lõpmatu deterministliku maailma genereerimiseks koos üldlevinud tehislike ja looduslike struktuuridega, mis leiduvad parasvöötme asustatud piirkondades. Kuna lõpmatuid maailmu tuleb genereerida jupikaupa ning ilma ühegi naabruses oleva tüki olemasoluta, on genereeritavate struktuuride järjepidev ja deterministlik genereerimine keeruline. Kirjeldatav algoritm kasutab eksponentsiaalse genereerimise metoodikat, mis võimaldab genereerida erineva suurusega struktuure alates liiklusmärkidest kuni pikkade jõgedeni. Algoritm genereerib erinevat tüüpi lõpmatuid teede võrgustikke, nimedega linnu ja külasid, elektriliine ja levinumaid liiklusmärke nagu kiiruspiirangud ja suunamärgid. Asulatest väljaspool olev maastik genereeritakse kolme üldlevinud maakasutuse kategooria vahel – metsandus, viljakasvatus ning looduskaitsealad. Lisaks kirjeldatavale algoritmile antakse ülevaade eelnevast teadustööst lõpmatu protseduurilise maailma genereerimise valdkonnas ning kirjeldatakse edasiarendusvõimalusi lõpmatute asustatud maailmade genereerimiseks.
This Master's thesis describes and provides an implementation of a novel algorithm for generating infinite deterministic worlds with both man-made and natural features commonly found in the civilized regions of the temperate climate zone. Considering that infinite worlds have to be generated in a piecewise manner without any of the neighbouring pieces necessarily existing, ensuring continuity and deterministic results for the generation of such features can be challenging. The algorithm uses an exponential generation technique, which enables the generation of varying sized features from traffic signs to rivers. The algorithm generates infinite road networks of different tiers, named cities and villages, power lines between them and common traffic signs like speed limits and navigation signs. Rural areas are generated based on three types of land usage – forestry, cultivation of crops and untouched nature reserves. The thesis also gives an overview of the previous work in the field of procedural world generation and proposes multiple new ideas for further expansion of infinite infrastructured terrain generation.

Description

Keywords

Citation