Rekursiooni käsitlemine selle õpetamisel

Date

2019

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Rekursiooni omandamist käsitlev (eestikeelne) algoritmidealane kirjandus on hõre. Käesolev töö uurib, kuidas Tartu Ülikool läheneb rekursiooni õpetamisele ja võrdleb seda Eesti ning välisülikoolide käsitlusega. Uurimus analüüsib, millised ülesanded rekursiooni tarvilikkusest märku annavad, milliseid tehnilisi oskusi tudengitega esitatud ülesannetega treenitakse ning milliste meetoditega õpetatakse tudengeid iseseisvalt rekursiooni rakendama. Töö eesmärk on parandada Tartu Ülikooli informaatikute valmisolekut kursuseks „Algoritmid ja andmestruktuurid“. Eesmärk saavutatakse pakkudes töö viimases peatükis välja komplekt ülesandeid, mis õppuritele vajaminevaid oskusi treenib.
The literature on algorithmic teaching of recursion (in Estonian) is minimal. This paper examines how University of Tartu approaches teaching recursion and compares it to the ways of Estonian and foreign universities. The study analyses which exercises indicate the necessity of using recursion, which technical abilities those exercises train and which tutoring methods are used to teach students the ability of applying recursion independently. The aim of the thesis is to improve University of Tartu’s students’ preparation for the course “Algorithms and Data Structures”. The purpose is achieved in the last chapter of the paper by providing a set of exercises which trains pertinent skills.

Description

Keywords

Citation