Programmeerimisülesannete kogu gümnaasiumi valikkursusele „Tarkvaraarendus“

Date

2019

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Programmeerimise õpetamisel tuleb tähelepanu pöörata probleemilahenduse oskusele. Selle omandamisel mängib ülesannete lahendamine olulist rolli. Bakalaureusetöö eesmärk on koostada programmeerimisülesannete kogu gümnaasiumi uuele valikkursusele „Tarkvaraarendus“. Osa ülesandeid piloteeriti kooli programmeerimise tundides. Töö esimeses pooles antakse ülevaade programmeerimise algõppest, Eesti koolides programmeerimisainete läbiviimisel kasutatavatest materjalidest ja programmeerimisülesannete koostamise teooriast. Teises pooles kirjeldatakse ülesannete koostamise ja piloteerimise metoodikat ning antakse ülevaade valminud ülesannetest ja nende modifitseerimisest.
When teaching programming, developing problem solving skills must be one of the main areas of focus. Solving programming tasks is an integral part of achieving this skill. The aim of the Bachelor’s thesis is to create a collection of programming tasks for the new upper-secondary school elective course “Software Developmentˮ. Some of the created tasks have also been piloted in the programming classes of a secondary school. The first half of the thesis focuses on teaching programming to novices, the teaching materials used in the programming courses of Estonian schools, and the theoretical aspect of creating programming tasks. The second half of the thesis gives an overview of the method used for creating and piloting the tasks, the created tasks themselves and the modifications made.

Description

Keywords

Citation