Show simple item record

dc.contributor.advisorHelle Hein
dc.contributor.authorTšernjavski, Tarmo Riivo
dc.date.accessioned2019-10-15T09:35:36Z
dc.date.available2019-10-15T09:35:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/66261
dc.description.abstractAntud bakalaureusetöös uuriti ainete õpiväljundite saavutamist informaatika 2. ja 3. aasta üliõpilaste korral ning nende arvamust õppeainete tulevase kasulikkuse kohta. Samuti võrreldi 2. ja 3. aasta tudengite hinnanguid ning kaardistati õppekava õpiväljundid õppeainete õpiväljundite kaudu. Lisaks sellele uuriti tudengite erialast töötamist.
dc.description.abstractIn this Bachelor Thesis the achievement of the learning outcomes of the 2nd and 3rd year Informatics students of the University of Tartu and their opinion on the usefulness of courses. Furthermore, the purpose was to compare 2nd and 3rd year students evaluations and map the learning outcomes of the curriculum and courses. In addition, students’ profes-sional working was studied.
dc.language.isoet
dc.titleInformaatika bakalaureuse õppekava õpiväljunditest ja üliõpilaste enesehinnangutest
dc.title.alternativeAbout Learning Outcomes of CS Bachelor Curriculum and Self-Evaluations of Students
dc.typeThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record