RTIP puhkuste ajakava koostamise vahendi analüüs ja re-disain

Date

2019

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Lõputöö eesmärgiks on uurida kui hästi vastab Riigitöötaja Iseteenindusportaalis (RTIP) puhkuste ajakava koostamise äriprotsess seadusest tulenevatele nõuetele ja erinevate asutuste tööspetsiifikast tulenevatele vajadustele. Töös antakse ülevaade Riigi Tugiteenuste Keskuse loomisest ja täna pakutavatest teenustest, tutvustatakse Riigitöötaja Iseteenindus-portaali tööpõhimõtteid. Analüüsitakse, kuidas saaks RTIPis puhkuste ajakava koostamisel kasutada süsteemipoolset automaatkontrolli ja kuidas oleks võimalik arvestada nii töötajate puhkusesoovidega kui võimaldada puhkuseperioode vajadusel muuta tööandjal. Eesmärgiks on, et uus äriprotsess sobituks seejuures vanaga ja et kasutataks võimalikult ära juba olemasolevat funktsionaalsust. Analüüsi tulemusena kirjeldatakse äriprotsessi tulevikuvaade. Kirjeldatakse nõuded süsteemile, mis võimaldaks realiseerida uue kirjeldatud protsessi. Viiakse läbi kavandatava uue funktsionaalsuse riskianalüüs ja antakse soovitusi, kuidas võiks töö tulemusi rakendada praktikasse.
The aim of the thesis is to study how well the business process of preparing a vacation schedule for the Employee Self Service Portal (RTIP) meets the legal requirements and the needs arising from the work specifics of different settlements. The thesis provides an overview of the establishment of the State Shared Service Centre and the services offered nowadays, also introduces the working principles of the Self-Service Portal of the State Employee. It is analysed how the automatic checking system can be used to prepare a vacation schedule and how it would be possible to take into account the employee's wish to leave and to make it possible for the employer to change the periods of leave. The goal is to make the new business process fit with the old one and make the most of the already existing functionality. As a result of the analysis, the new suggested business process is described. Additionally, system requirements, which would allow to realize new business process, are defined. A risk analysis of the proposed new functionality is carried out and recommendations how thesis results could be put into practice, are made.

Description

Keywords

Citation