Show simple item record

dc.contributor.advisorSäre, Egle, juhendaja
dc.contributor.authorMurumaa, Merli
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2020-09-02T08:11:44Z
dc.date.available2020-09-02T08:11:44Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/69402
dc.description.urihttps://www.ester.ee/record=b5368810*estet
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.uri*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.subject.otheralushariduset
dc.subject.otherõppemeetodidet
dc.subject.otherarutlemineet
dc.titleArutelu nüüdisaegse õpikäsituse õppemeetodina õpetajate hinnangul koolieelse lasteasutuse õppetööset
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record