Show simple item record

dc.contributor.advisorToome, Hedi-Liiset
dc.contributor.authorRosenberg, Triinu
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Kirjanduse ja teatriteaduse osakondet
dc.date.accessioned2021-06-16T11:57:06Z
dc.date.available2021-06-16T11:57:06Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/72505
dc.description.abstractTöö annab ülevaate Tartu Uue Teatri, Musta Kasti ja Karlova Teatri turundustegevusest sotsiaalmeedias ja kuidas on jagatud nende väiketeatrite turunduse ja kommunikatsiooniga seotud tööülesanded. Töö uurib ka, kui oluline on sotsiaalmeedia väiketeatrite turunduses võrreldes teiste turunduskanalitega ja kuidas loovad need kolm väiketeatrit enda kuvandit sotsiaalmeedias.et
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectväiketeatridet
dc.subjectteatriturunduset
dc.subjectMust Kastet
dc.subjectTartu Uus Teateret
dc.subjectKarlova Teateret
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.subject.otherkultuuriturunduset
dc.subject.otherteatriteaduset
dc.subject.othere-turunduset
dc.subject.othersotsiaalmeediaet
dc.titleKolme Tartu väiketeatri kuvandi loomine ja turundustegevus sotsiaalmeediaset
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess