Show simple item record

dc.contributor.advisorLaas, Kariina, juhendaja
dc.contributor.authorRüütsalu, Kaijo
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Psühholoogia instituutet
dc.date.accessioned2021-11-22T12:42:11Z
dc.date.available2021-11-22T12:42:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/75938
dc.description.abstractInformatsiooni rikkalikkuse ja sotsiaalse asendamise teooria väidavad, et tehnikaseadmetes suhtlemine ja näost-näkku suhtlemine omavad kvalitatiivselt ja kvantitatiivselt erinevat mõju sellele, millised on inimese suhtevõrgustikud. Veebis suheldes suureneb sildu loov kapital, mis on pinnapealsem ega paku inimesele võrreldes siduva kapitaliga nii palju sotsiaalset toetust. Eelnevalt on liialt vähe pööratud tähelepanu mittedigitaalsete ja digitaalsete mängude võrdlemisele ühe uuringu sees ning sellele, kuidas need mõjutavad lapse sotsiaalset toetust. Antud uuring viidi läbi paberküsimustiku teel 3. klassi õpilaste seas (n=282). Uuring ei leidnud seoseid lapse poolt märgitud lemmikmängude ja arvutimängude/videote vaatamisele kulutatud aja ning sotsiaalse toetuse vahel. Üllatavalt oli lapse sotsiaalse toetusega positiivselt seotud asjalike tegevuste tegemine digitaalseadmes. Arutelus on välja toodud võimalikud seletused tulemustele, uuringu probleemid ning võimalused, kuidas neid lahendada.et
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectinformatsiooni rikkalikkuse teooriaet
dc.subjectsotsiaalse asendamise teooriaet
dc.subjectmedia richness theoryen
dc.subjectsocial displacementen
dc.subject.otherüliõpilastöödet
dc.subject.othersotsiaalne toetuset
dc.subject.otherlapsedet
dc.subject.othermängudet
dc.subject.othersotsiaalne kapitalet
dc.subject.othersocial supporten
dc.subject.otherplayen
dc.subject.othergamesen
dc.subject.otherchildrenen
dc.subject.othersocial capitalen
dc.titleKolmanda klassi laste mängud ja nende seos sotsiaalse toetusegaet
dc.title.alternativeThird class children’s games and its relationship with social supporten
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess