Teatriplakati visuaalse identiteedi analüüs nelja Eesti teatri näitel
Date
2022
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Tartu Ülikool
Abstract
Bakalaureusetöös uurib autor, milline on Tallinna Linnateatri, Eesti Draamateatri, Endla Teatri ja Rakvere Teatri plakatites väljenduv bränd ja visuaalne identiteet ning mil määral seostub see kujutatava lavastusega. Otsitakse vastust kolmele küsimusele: milline on mainitud etendusasutuste müürilehtedes väljenduv bränd ja visuaalne identiteet, millistena näevad neid teatrite esindajad ise ning mil määral vahendavad plakatid kujutatavate lavastuste sisu ja olemust.
Töö empiiriline alusmaterjal koosneb kaheksast Linnateatri, seitsmest Draamateatri, seitsmest Endla Teatri ja seitsmest Rakvere Teatri plakatist ehk kokku 32 erinevast müürilehest, lisaks veel 73 teatriarvustusest.
Töö teoreetilises osas tutvustatakse olulisi termineid nagu turundus, kultuuriturundus, bränd, plakat ja visuaalne identiteet, teises osas kasutatud metoodikat, kolmas osa keskendub plakatite analüüsimisele.