Vihalemm, TriinKruusvall, Peeter2013-04-102023-10-232013-04-102023-10-232013https://hdl.handle.net/10062/29811https://dspace.ut.ee/norepo/1/BeSt programmi toetusel loodud õpiobjekt, mis annab ülevaate turunduskommunikatsiooni oluliste kanalite kohta. Käsitletavad teemad (sisukord) on järgmised: Turunduskommunikatsioon online kanalites; Koduleht/kampaanialeht; Uudiskiri ja e-post; Blogi, foorum, mikroblogi; Sotsiaalvõrgustikud; Fotode ja videote jagamise keskkonnad BänneridetDigitaalse õpiobjekti kasutamise tingimused Käesolev õpiobjekt on autorikaitse all vastavalt Eesti Vabariigi autoriõiguse seadusele. Õpiobjekti varalised õigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õpiobjekti on lubatud reprodutseerida, levitada ja avalikult esitada ainult õpiotstarbel kui tervikut, va refereerimine ja tsiteerimine motiveeritud mahus. Õpiobjekti ei ole lubatud kasutada kommertseesmärgil. Õpiobjekti igakordsel kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õpiobjekti autorile. Õpiobjekti pole lubatud muuta ega täiendada.turunduskommunikatsioon online-kanaliteskoduleht ja kampaanialehtuudiskiri ja e-postblogifoorummikroblogisotsiaalvõrgustikudfotode ja videote jagamise keskkonnadribareklaamid (bännerid)otsimootoriturundus (search engine marketing e SEM )otsimootorite optimeerimine (search engine optimization e SEO)BeSt programmsisupakettVeebipõhised turunduskommunikatsioonikanalidLearning Object