Ruus, Viive-RiinaSarv, Ene-Silvia2014-05-132014-05-132010http://hdl.handle.net/10062/40590Kogumik on koostatud lootuses, et see võiks anda tõuke laiapõhjalisele avalikule arutelule õpetajate, õpetajate õpetajate ning nende hindajate hariduse ja staatuse üle Eesti ühiskonnas. Teadupärast kuulub Eesti kõrge inimarenguga riikide sekka ning teada on seegi, et kõigist valdkondadest, mida selle arengu määratlemisel arvesse võetakse, annab just haridus meile kõige rohkem plusspunkte. Seda väärtust tuleb osata hoida. Kogumik peaks lugejat veenma selles, et õpetajafenomen on keerukas, mitmetahuline ja mitmekihiline, et erinevad riigid on lahendanud õpetajahariduseküsimuse erinevalt ning praegu ühtlustatakse Euroopa Liidus õpetajaharidust taotluslikult.etinfo:eu-repo/semantics/openAccessõpetamineõpetajaharidus21. saj.õpetajapraktikapedagoogiline praktikaõpetaja haridusÕpetaja esmaharidus: Olukord ja probleemid 21. sajandi algulinfo:eu-repo/semantics/workingPaper