Möls, Märt, juhendajaHaas, AstridTartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskondTartu Ülikool. Matemaatilise statistika instituut2015-07-082015-07-082015http://hdl.handle.net/10062/47550Sotsiaalmeedias ilmuvad tihti artiklid, mis kurdavad õpilaste kodutööde liigse koormuse üle Eesti koolides. Ka haridus- ja teadusministeerium on probleemiga tuttav ning on aastate jooksul kasutusele võtnud erinevaid lahendusi laste koormatuse vähendamiseks. Käesoleva magistritöö eesmärk on uurida kui palju Eesti koolilapsed reaalselt kodus õpivad. Eesmärgi saavutamiseks hinnatakse üldistatud lineaarne segamudel, mis kirjeldab kodutöödele kulutatud aja sõltuvust teistest tunnustest. Mudeli hindamiseks kasutatakse ESM-meetodil (experience sampling method) kogutud andmeid erinevatest Eesti koolidest.etüldistatud lineaarsed mudeliduuringudpsühholoogilised uuringudmagistritöödgeneralized linear modelsresearchpsychological researchÜldistatud lineaarne segamudel ESM-uuringu andmeteleThesis