Lepp, Marina, juhendajaKirotar, CarolinTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2023-09-082023-09-082021https://hdl.handle.net/10062/92025Käesolevas bakalaureusetöös analüüsiti programmeerimiskursuse “Tehnoloogia tarbijast loo-jaks” osalejate koostatud projekte. Uurimuse eesmärgiks oli välja selgitada kursusel osalejate poolt loodud projektide tugevad ja nõrgad küljed ning selle põhjal anda kursuse korraldajatele soovitusi materjalide täiendamiseks ja kursuse läbiviimiseks. Töö käigus leiti vastused järgne-vatele uurimisküsimustele: millised olid õpilaste struktuurilised eelistused projekti koodi kir-jutamisel, millised olid õpilaste projektide peamised nõrgad kohad, millise hinnangu andsid kursusel osalejad projekti tegemise etapile.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/MOOC noorteleprogrammeerimise projektprogrammeerimise õpetaminebakalaureusetöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyProgrammeerimiskursuse „Tehnoloogia tarbi-jast loojaks“ projektide analüüsThesis