Евстратова, Светлана, juhendajaДрагунина, ИринаTartu Ülikool. Slaavi filoloogia osakondTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond2018-06-052018-06-052018http://hdl.handle.net/10062/60331Antud töö koosneb 68 leheküljest ja kaheksa lisast, milles on ankeedid ning näited õpikutest. Töö eesmärgiks on analüüsida vene keele kui võõrkeele õpikut 9. klassile „Вверх по лестнице. 4 ступень”, autoriteks E. Rudakovskaja ja T. Trojanova, avaldatud kirjastuses „Argo“ 2014 a. Eesmärgi saavutamiseks püstitati järgnevad ülesanded: • teha ülevaade eesti koolides kasutatavatest vene keele kui võõrkeele õpikutest • anda hinnang õpilastepoolsele tagasisidele õpiku „Вверх по лестнице. 4 ступень” kohta • anda hinnang võõrkeeleõpetajate tagasisidele õpiku „Вверх по лестнице. 4 ступень” kohta Uurimise käigus viidi läbi küsitlus viies Eesti koolis.rusopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniavene keelõpikudmagistritöödУчебник “Вверх по лестнице. 4 ступень” (авторы - Э. Рудаковская, Т. Троянова) глазами учеников и учителейThesis