Schults, Astra, juhendajaViitkar, HellTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondTartu Ülikool. Psühholoogia instituut2019-09-242019-09-242019http://hdl.handle.net/10062/65322Antud uurimistöö eesmärgiks on kirjeldada Eesti Koolipsühholoogide Ühingu kujunemist ja peamisi tegevussuundi Eestis 20. sajandi lõpust käesoleva ajani. Selleks töötas autor läbi Eesti Koolipsühholoogide Ühingult saadud arhiivimaterjalid ja koostas kokkuvõtte, sidudes erinevates allikates sisalduva üheks tervikuks. Lisaks töötas autor läbi kirjandust, mis kirjeldas koolipsühholoogia arengut maailmas ja seostas üldised trendid Eesti koolipsühholoogiaga. Arhiivimaterjalide ja kirjanduse põhjal võib väita, et Eesti Koolipsühholoogide Ühing on Eesti koolipsühholoogia kujunemisesse panustanud koolipsühholooge atesteerides, ametijuhendit ja kutsestandardit väljatöötades ja täiendades, mitmeid koolitusi ja projekte korraldades ning Haridus- ja Teadusministeeriumiga aktuaalsetel teemadel suheldes.estopenAccessAutorile viitamine + Mitteäriline eesmärk + Tuletatud teoste keeld 3.0 EestiEesti Koolipsühholoogide ÜhingkoolipsühholoogiakoolipsühholoogidUnion of Estonian Psychologistsschool psychologyschool psychologistsüliõpilastöödÜlevaade Eesti Koolipsühholoogide Ühingu kujunemisest, arengust ja panusest Eesti koolipsühholoogiasseOverview of the Development of the Union of Estonian Psychologists and its contribution to Estonian School PsychologyThesis