Vihalemm, TriinKruusvall, Peeter2013-04-102023-10-232013-04-102023-10-232013https://hdl.handle.net/10062/29805https://dspace.ut.ee/norepo/29805/BeSt programmi toetusel loodud sisupkatt, annab ülevaate turunduskommunikatsiooni oluliste kanalite ning vormide kohta. Käsitletavad teemad (sisukord) on järgmised: Kanaliülesed turunduskommunikatsiooni võtted ja võtete kogumid; Müügitoetus; Sündmusturundus/üritusturundus; Sponsorlus; Tootearendus turunduskommunikatsioonis; Kliendisuhtluse korraldamine; Suusõnaline turundus; Viirusturundus; GeriljaturundusetDigitaalse õpiobjekti kasutamise tingimused Käesolev õpiobjekt on autorikaitse all vastavalt Eesti Vabariigi autoriõiguse seadusele. Õpiobjekti varalised õigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õpiobjekti on lubatud reprodutseerida, levitada ja avalikult esitada ainult õpiotstarbel kui tervikut, va refereerimine ja tsiteerimine motiveeritud mahus. Õpiobjekti ei ole lubatud kasutada kommertseesmärgil. Õpiobjekti igakordsel kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õpiobjekti autorile. Õpiobjekti pole lubatud muuta ega täiendada.sisupakettturunduskommunikatsioonkanaliülesed turunduskommunikatsioonivõtted ja -võtete kogumidmüügitoetussündmusturundussponsorlustootearendus turunduskommunikatsiooniskliendisuhtluse korraldaminesuusõnaline turundusviirusturundusKanaliülesed turunduskommunikatsioonivõttedLearning Object