Oruaas, Riina, juhendajaSuumann, TriinuTartu Ülikool. FilosoofiateaduskondTartu Ülikool. Kirjanduse ja teatriteaduse osakondTartu Ülikool. Kultuuriteaduste ja kunstide instituut2014-07-032014-07-032014http://hdl.handle.net/10062/42462Bakalaureusetöö analüüsib baroki elemente Jaan Unduski näidendis „Quevedo“ ja selle põhjal valminud Margus Kasterpalu „Quevedo – armastus ja tuhk“ lavastuse stsenograafias. Tööl on neli osa. Esimene neist jaguneb nelja peatükki ja pakub informatsiooni, mis avab näidendi tausta. Teine osa põhineb tekstil, uuritakse, kuidas näidendi teemad on kujutatavale ajastule omased ning miks need on antud teksti juures tähtsad. Kolmas osa vaatleb lavastuse ruumilist külge (lavakujundus ja rekvisiidid, valgus ja muusika, video ning kostüümid). Neljas osa vaatleb lavastuse vastuvõttu meedias. Välja on eraldi toodud näidendi ja lavastuse retseptsioon.etAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalopenAccessnäidendidlavastusedbarokkstsenograafiaretseptsioonUndusk, Jaan, 1958-Kasterpalu, Margus, 1961-bakalaureusetöödJaan Unduski näidend "Quevedo" ja Margus Kasterpalu samanimelise lavastuse stsenograafia barokiajastu kontekstisThesis