Nael, Daniel, juhendajaKulu, MihkelTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2025-10-282025-10-282025https://hdl.handle.net/10062/117155This thesis presents the design and implementation of “Game Tour”, a development environment created to support the further development of the educational game “Virtual Tour Game”. The environment allows for visual management of in-game elements such as navigation buttons, video screens, and characters. The study analyzes similar games and tours that influenced the structure of “Virtual Tour Game” and explores the potential of educational games in learning contexts. The core functionality and technical architecture of the developed environment are described. Based on user testing, the environment is visually clear and functional, but requires further refinement before being suitable for broader use.Käesolev lõputöö annab ülevaate arenduskeskkonna „Mängutuur“ loomisest, mille eesmärk on lihtsustada õppemängu „Virtual Tour Game“ edasist arendamist. Keskkond võimaldab visuaalselt hallata mängu elemente nagu navigeerimisnuppe, videoekraane ja tegelasi. Töös analüüsiti sarnaseid mänge ja virtuaaltuure, mis on mõjutanud „Virtual Tour Game’i“ struktuuri ja visuaalset ülesehitust, ning vaadeldi ka õppemängude potentsiaali hariduses. Samuti kirjeldati loodud keskkonna funktsionaalsust ja tehnilist ülesehitust. Testimise tagasiside põhjal on keskkond visuaalselt selge ja funktsionaalne, kuid enne kasutuselevõttu vajab see veel viimistlust.ethttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/game designVideo Gameeducational gamestudying gamedevelopment environmentReact Three Fibervirtual tourbakalaureusetöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyMängutuur – visuaalne arenduskeskkond õppemängu jaoksGame Tour – a Visual Development Environment for a Learning GameThesis