Marandi, TriinLuik, PiretLaanpere, MartAdojaan, KristjanUibu, Krista2014-05-132014-05-132003http://hdl.handle.net/10062/40612Uurimuse käigus otsiti vastuseid järgmistele küsimustele: 1) Millised on erinevused õpetajate diskursustes (IKT kasutamise eesmärgid ja põhjused, sellest tulenev kasu, sellega seonduvad probleemid ja ohud)? 2) Milline teoreetiline/kontseptuaalne raamistik sobib kõige paremini kaasaegse õpikeskkonna analüüsiks, s.h. IKT mõju hindamiseks? 3) Milline on kooli juhtimise ja õpetajate täienduskoolituse osa IKT-ga seotud uuenduste elluviimisel koolis? 4) Millised on need innovaatilised, Eesti oludes tulemuslikud strateegiad, mis aitavad kaasa IKT-ga seotud uuenduste elluviimisele koolis?etinfo:eu-repo/semantics/openAccessõpetaminekoolijuhtimineõpikeskkondkoolikultuurõpitulemusedõpetajakoolitusinnovatsioonarvutipõhine õpeeestiinfotehnoloogiaIKT ja Eesti koolikultuurinfo:eu-repo/semantics/workingPaper