Vihalemm, TriinKruusvall, Peeter2013-04-112023-10-232013-04-112023-10-232013https://hdl.handle.net/10062/29813https://dspace.ut.ee/norepo/29813BeSt programmi toetusel loodud õpiobjekt annab ülevaate turunduskommunikatsiooni ja selle oluliste kanalite kohta. Käsitletavad teemad on järgmised: Turunduskommunikatsiooni kanalite liigitamise võimalused; Turunduskommunikatsiooni kanalite integreerimine praktikas; Integreeritud turunduskommunikatsiooni tõhususe hindamine; Turunduskommunikatsioon offline kanalites; Televisioon; Raadio; Trükimeedia; Välimeedia; Postiteenus, otsepost; Teleturundus; PakendamineetDigitaalse õpiobjekti kasutamise tingimused Käesolev õpiobjekt on autorikaitse all vastavalt Eesti Vabariigi autoriõiguse seadusele. Õpiobjekti varalised õigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õpiobjekti on lubatud reprodutseerida, levitada ja avalikult esitada ainult õpiotstarbel kui tervikut, va refereerimine ja tsiteerimine motiveeritud mahus. Õpiobjekti ei ole lubatud kasutada kommertseesmärgil. Õpiobjekti igakordsel kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õpiobjekti autorile. Õpiobjekti pole lubatud muuta ega täiendada.integreeritud turunduskommunikatsioonturunduskommunikatsioon nn offline-kanalitestelevisioonraadiotrükimeediavälimeediaotsepostteleturunduspakendamineBeSt programmsisupakettIntegreeritud turunduskommunikatsioon. Traditsioonilised turunduskommunikatsioonikanalidLearning Object