Nael, DanielKarsna, KertTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Tehnoloogiainstituut2025-03-112025-03-112024https://hdl.handle.net/10062/107690This thesis describes the design and creation of a hybrid-casual and strategy mobile game “Battle for Success”. An overview of mobile game history and statistics is given and relevant mobile game genres are described. The second half of this thesis focuses on describing the implementation of game development and programming patterns. Additionally, an overview of testing and results is given. Improvements were made based on the feedback and future plans were laid out.Lõputöö kirjeldab hübriid-ajaveetmise ja strateegia mobiilimängu “Battle for Success” disaini ja loomist. Töös antakse ülevaade mobiilimängude ajaloost ja statistikast ning kirjeldatakse teemakohaseid mobiilimängude žanre. Teine osa tööst keskendub mängu implementatsiooni ning programmeerimismustrite rakendamise kirjeldamisele. Lisaks antakse ülevaade mängu testimisest ning tulemustest. Tagasiside põhjal tehti parandusi ning toodi välja ka mängu potentsiaalsed edasiarendused ja tulevikuplaanid.etAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/mobiilimängudmänguarendusmängudisainUnityhübriid-ajaveetmismängstrateegiamängbakalaureusetöödBattle for Success – hübriid-ajaveetmise ja strateegia mobiilimängBattle for Success a Hybrid-casual Strategy GameThesis