Valgepea, MatiSügis, Meelis2014-05-232014-05-232010http://hdl.handle.net/10062/40921Eesti waldorfkoolide hetkeseisu selgitamiseks ning nende koolide eripärade ja neile eriomaste vajaduste edasiseks teadvustamiseks otsustas HTM tellida EVWLÜ-lt uurimustöö „Waldorfkoolide hetkeseisust ja arenguvõimalustest“. Uuringu peamiseks eesmärgiks on saada vajalikku abiteavet otsuste tegemisel, mis puudutavad alternatiivsete pedagoogiliste suundade positsiooni Eesti haridussüsteemis. Uuringu objektiks seati järgmised teemad: 1) waldorfkoolide staatus ja positsioon erinevates riikides; 2) Eesti waldorfkoolide hetkeseis ja positsioon haridussüsteemis; 3) võimalikud arengusuunad waldorfkoolidele.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesskoolidwaldorfpedagoogikaEestihariduslikud erivajadusedwaldorfliikuminehindaminekoolijuhtimineõppekavadalternatiivpedagoogikaõpetaminewaldorfkoolidUuring „Waldorfkoolide hetkeseisust ja arenguvõimalustest“info:eu-repo/semantics/workingPaper