Tamm, Auni2014-05-162014-05-162011http://hdl.handle.net/10062/40717Vaatamaks tagasi ja saamaks ülevaadet õppekavaarendusprotsessist koolides, tekkinud ja lahendamist vajavatest probleemidest, viis OÜ Klaris Uuringud Riikliku Eksami ja Kvalifikatsioonikeskuse tellimusel Inimressursi arendamise rakenduskava prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames läbi kvalitatiivuuringu. Uuring viidi läbi juunis 2011. Uurimismeetodina kasutati fookusgrupiintervjuusid eri piirkondade koolide esindajatega. Kokku osales uuringus 38 õppekavaarenduse võtmeisikut 36 kutseõppeasutusest, kes olid valmis jagama oma kogemusi ja seisukohti kooli õppekavade koostamise ja rakendamisega seotud tulemuste ja probleemide kohta.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesskoolist väljalangevuspraktikaõpetajakompetentsmoodulõpeõpetaminekutseharidusõppekavadRiiklike õppekavade rakendumine kutseõppeasutustesinfo:eu-repo/semantics/workingPaper