Steinbach, Kadri, juhendajaRoose, Celia, juhendajaVõsu, EliseTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikapedagoogikaEesti Muusika- ja Teatriakadeemia2016-09-282016-09-282016http://hdl.handle.net/10062/53901Käesolev magistritöö keskendub relatiivse solmisatsiooni kasutamisele töös laste- ja poistekooridega. Töö eesmärk on välja selgitada aktiivselt lauluõpetamismeetodina relatiivset solmisatsiooni kasutavate koorijuhtide arvamused relatiivse solmisatsiooni rakendamisvõimalustest, tõhususest ja kitsaskohtadest.etAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalopenAccessmagistritöödrelatiivne meetodlaulmisõpetuslaulminepoistekooridlastekooridmuusikapedagoogikaRelatiivse solmisatsiooni rakendamine lauluõpetamismeetodina töös laste- ja poistekooridegaThesis