Palts, Tauno, juhendajaTamm, JuhanTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2023-08-182023-08-182022https://hdl.handle.net/10062/91662Selle töö eesmärk on tuvastada, millised võimalused on sobilikud tekstipõhise programmeerimiskeele tutvustamiseks kolmandas kooliastmes. Selleks katsetati ühes Tartu põhikoolis, kui hästi kolmanda kooliastme õpilased suudavad Pythoni programmeerimise loogikast aru saada, kui suur on nende huvi programmeerimise vastu, ning ühtlasi, kui kiiresti suudavad õpilased uusi kontseptsioone omandada ning neid ise realiseerida.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalProgrammeerimineõpilasedpõhikoolbakalaureusetöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyPythonit tutvustav tund III kooliastmeleThesis