Gharib, Mohamad, juhendajaKeskküla, Martin HansTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2024-09-262024-09-262024https://hdl.handle.net/10062/104932Vastusena Eestile suunatud e-kaubanduse platvormide vähesusele esitatakse käesolevas lõputöös proovilahenduse väljatöötamine, mille eesmärk on pakkuda kasutajatele igakülgset tuge. Enne platvormi arendamist uuriti esmaseid konkurente turul, selgitades välja kasutajate poolt soovitud olulised funktsioonid. Saadud platvorm hõlmab kõiki vajalikke funktsioone, püüdes pakkuda terviklikku lahendust. Eesti turul tuvastati peamine konkurent ShopRoller, mis oli välimuselt sarnane, kuid millel puudusid teatud funktsioonid, mis on olemas väljatöötatud platvormil. Kuigi väljatöötatud rakendus on funktsioonide poolest täiuslikum, on see kasutajakogemuse (UX) poolest vähem välja arendatud. Kasutajate testimine näitas, et eelistatakse suuremat kasutajasõbralikkust, mis viitab potentsiaalsele kasutuselevõtule, kui sellised parandused rakendatakse.enAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/VeebirakendusRubyRailsPostgreSQLe-kommertsbakalaureusetöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyDeveloping an E-commerce Platform for the Estonian MarketThesis