Käärik, Ene, juhendajaUgrjumova, AnastassiaTartu Ülikool. Matemaatika ja statistika instituutTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond2018-06-282018-06-282018http://hdl.handle.net/10062/61049Bakalaureusetöös uuritakse milline reklaamikanal tõi kõige rohkem inimesi DanceAct tantsustuudiosse ja milliseid informatsiooniallikaid DanceAct stuudio liikmed kasutavad kõige tihedamini. Vastused sellistele küsimustele aitavad stuudiol kiiremini areneda ja meelitada stuudiosse igast vanusest inimesi. Samuti huvitutakse reklaami väljumise ajalisest perioodist. Informatsiooni kogumiseks koostati ankeet. Tulemuste analüüsimiseks kasutati hii-ruut testi ning binaarset ja multinomiaalset Logit-mudelit.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniahii-ruut testbinaarne Logit-mudelmultinomiaalne Logit-mudelChi-squared testBinary Logit modelMultinomial Logit modelDanceAct tantsustuudio reklaamiallikate analüüsinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis